Nov 8, 2013

abang :') 08/11/2013



abang ..
hepy anniversary abang !! first time kan kite jauh time nak sambut anniversary kite.. alhamdulillah rasa macam semalam baru jumpe awak sayang *lap airmata tibe-tibe* hehehehe.. insyallah kalau ada jodoh kite pasti akan bersama kan..saya harap macam tu la..hanya tuhan yang tahu betape rindu nye saya kat awak.. darii hari first awak pergi sampai la malam ni sebelum tdow mesti saya nangis..*sob..sob* saya tak kuat awak..imissyousomuch :'(  sampai demam saya rindukan awak tau tak.. saya tak larat nak taip tapi saya cuba jugak.. nak luah ape yang saya rasa..malam ni dah taknak nangis.. *mungkin*

dah macam-macam dah kite lalui kan..saya tak sangka sampai sekarang kite still together kan..alhamdulillah..awak ada saat saya perlukan awak... saya tahu saya perlu sedia dari segi mental mulai dari hari first awak keje kat sana..saya takot kalau kalau ada orang ke3 dalam hubungan kite..tapi saya harap takde la..sape nak kan dalam hubungan ada orang ke3 ni.. amin..

saya nak awak keje rajin2 ..saya kat sini akan tunggu awak sampai bile-bile..insyallah..imissyoudear..
imissyousomuch :'(  saya sayang awak setengah mati ..




Terima Kasih Sudi Singgah Blog Bicara Hati Aten

1 comments:

wan nur said...

assalam..saya follow 895.. jemput join contest pertama saya untuk memeriahkan lagi. http://wannurrr.blogspot.com/2013/11/contest-im-diva.html :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Cik Rose Cute