Feb 27, 2012

baru punye..

hai...blog kesayangan aku ni dah berwaj baru dh..hihihihi...akhrny tercapai jugak hajat aku nk guna blogskin...
mencabar jugk la,ap x ny..kene pandai gne html kejadah plak tu...wlaupn x lawa tp bagi aku dh lawa dh..ok..smua post yg lme2 aku dh buang..knp??? sebab aku nk bukak bku bru la...dh malas nk ingt kisah2 lame..huhuhuh..poyo x ayat aku..ish..aku cakap nk bukak bku baru tu x bermakna aku dh clash ngn Mr. hubby aku tu..kteowg stiil sme lagi...alhamdulillah...cume aku sje nk bkak bku bru...aku pn x thu ap yg aku dk mencarut kt blog ksayangan aku ni..huhuh..kesian dye kn...sbnarny aku x thu nk update ap kt post aku ni...ok la...lengkli aku cite la lagi k..tetibe mod malas plak nk update..babai..:)

Terima Kasih Sudi Singgah Blog Bicara Hati Aten

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Cik Rose Cute