Mar 12, 2013

selamat hari tua sayang :)

lawa pulak inai kat ats ni ha...
lama pulak rasanya aten tak update blog kan..yeahh..terasa rindu kat blog aten ni ha...sihat ke tak pun tak tahu la..kepada followers aten plak alhamdulillah makin bertambah..sudi-sudi la ye baca entry aten yang tak seberapa ni..hehehehehe...btw lapar la ..*tetibe je kan cakap lapar..
eh eh hari ni berapa haribulan ek ?? oh tidak 12/3...befday mu bucuk..heheheheh..sekejap je rasa kan..rasa macam semalam je baru masuk tahun baru..sekarang dah bulan 3 dah..dah tua dah awak sayang..ops..makin berumur la..heheheheh..kalau cakap tua nampak macam dah jadi pak cik kan..heheheheh..tapi tak ape..tua ke muda ke sye tetap sayang awak...atotototoot..sweet tak ?? jeles la tu..*ok perasan jap...

TO SAYANG : hepy befday sayang,semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki..semoga kita kekal selamanya..bahagia selalu..sedih pulak rasa sebab tak dapat nak sambut sama-sama kan sayang..hmm..nak buat macam mana kan..lengkali kita sambut tau..tak pn nnti b belanja abang makan pulak..tapi b kena tuntut janji abang kat b dulu..heheheheh :P ..sayang,jaga diri leklok tau..ingat ape yang terjadi pn b tetap sayang abang sampai bila-bila selagi b masih bernyawa..ops lupa..abg nak hadiah ke ?? hmmm..tak payah la..abang kan dah tuuuuu...ops...makin matang..heheheheh...abg,maaf ye pasal semalam..bukan sengaja tapi penat sangat sampai tertidur terus sampai pagi..dah la marah-2 k..i love you sayang..


 

Terima Kasih Sudi Singgah Blog Bicara Hati Aten

4 comments:

Nao Mei said...

so sweet lah kisah cinta...cik akak daolan bahagia dunia akhirat..amin :)

Aten said...

amin..insyallah..thanks tau,.

Yumida Huda said...

hp bday utk si dia

follow sini..ke 778..jemput singgah ke blog Yumida

Aten said...

@Yumida Huda thanks tau yumida..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Cik Rose Cute