Nov 22, 2012

suprise lagi !!

Greeting Text
selamat malam semua..tengah buat apa tu ?? la dah nak tdow k ?? awal lagi la..jom la dengar aten nak cite ni..cite ap ?? la baca je la..suprise kan..heheheh...acctually, bukan aten yang nak buat suprise tapi hubby yang buat..ha .. pelik betol la aten sejak dua menjak ni..hubby suke sangat buat suprise.. eeee..geram pn ada jugak kadang-kadang tu..tapi bahagia sangat-sangat..nak tahu hubby suprise ap ? macam ni semalam aten cakap kat hubby teringin nak jumpe dye..lepas tu nak tahu dye cakap ap ? ni yg dye balas.. "tengok la dulu..tak janji sebab takot balik lambat..tu pn biase sampai rumah lepas maghrib".. frust glew weh.. dah la nak jumpa tu susah..mana tak nye hubby aten sambung belajar balik kat kota bharu tu..so seminggu skali dye akan ulang alik ..kadang-2 tu kesian jugak..ye la..jauh jugak tu dr setiu ke kota bharu.. ok lepas dye balas mcg macam tu aten pn reply balik.."ok la.." mcm tu je..sedih siot :(

ok esok tu bersamaan hari ni hari khamis..hubby cakap kat aten dalam pukol 2 lebih dye cakap dah nak balik setiu dah ni..aten pn ok je la kan..tapi dalam hati ni dah pelik..cakap balik lambat tak sempat jumpe..kalau pukol 2 dye dah nak balik sempat sangt la nak jumpe..so aten tak tanye banyak la dye..kan tanya banyak-banyak aten plak yg kena marah kan..heheheh.. tahu-tahu la aten ni kan banyak tanya...sementara tunggu dye sampai tu aten terlelap kejap..aten sedar ade mcg masuk ..bukak-bukak "syg,abg balik awal ni abg nak jumpa syg jap k" .. pelik..aten mimpi k, terus tak boelh nak tdow..heheheheh..biase hubby susah nak mari kg aten tetibe hari ni senang plak..rindu lettew..*perasan jap.. ok dengan muka kemama nye aten bangun basuh mke..siap-siap..hubby sampai..

lepas cakap-cakap,gado-gado,gelak same-same...hubby pn dah penat nampak..ye la mana tak nye..balik jauh-jauh terus mari kg aten..kesian dye..bukan senang nak tdow hubby aten senang macam tu.. lepas borak-borak ten suruh dye balik..muke dye penat sangat nampak.. time nak balik tu boleh pulak dye tanya aten nak coklat x ?? aten ape lagi..dalam otak ni dah bersorak mybe hubby nak bagi cadburry "yeeeeyeeeyeee nak colat !! " ok coklat la sangat kan..hubby plak dgn muke selamber dye je bagi bende tu..hehehehhe...nak tahu ap ?? tengok bawah k..


jam !!!!!!!!!!!!!!!!

thanks sayang..lebiu laju-laju la...muah..muah..muah..muah...ops terkiss plak...heheheh... sebenarnye hari tu aten ade cakap kat dye jam aten rosak.. tak sangka plak cakap minggu lepas hari ni dah dapat jam baru..yahoooo !!!! kite ada jam baru,.. korang ada ??? ok la dah penat la nak menaip..lengkali plak k..

NOTA HATIKat dunia ni kan, mesti tak ada orang yg nak hidup sengsara. Tapi, derita tu mesti akan datang kerana tiap2 dugaan tu akan ada hikmahnya

Terima Kasih Sudi Singgah Blog Bicara Hati Aten

2 comments:

melissa lissalalissa said...

best nya dapat suprise.. hihi ouh ya., tengok yang nii..

http://lissa-lissalalissa.blogspot.com/2012/11/special-blog-review-3.html

Aten said...

thanks lissa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Cik Rose Cute