Jun 6, 2013

kenduri rumah member mysyg !!

assalamualaikum blogger ..

best pulak rasanye bile tengah menaip ni sambil dengar lagu nasyid..hehehhe...sweettt gitu...sweett ke ?? sweet la jugak kan..hmmm..sebenarnye nak cite sikit ni..heheh..sikit dah la kan..tadi kan...hmmm tadi....sebenarnye tadi..tadi tu..heheheh..jangan la marah.. tak macam ni sebenarnye tadi aten pegi kenduri rumah member aten..kakak dye kawin..hehehe..biase la kalau musin cuti ni musin orang kawin.. best kan..eee..nak kawin jugak la... "sayang cepat la bia nak kawin !!! " hehehehhe,,mengatal jap..
ok dah mengarut..tadi aten pegi kenduri tu dengan mysyg aten tu..heheheh...*muka gatal*.. ingat kan mula mula tu tak jadi dah nak pegi..ye la mysyg keje dia cakap nak balik awal lepas tu tetibe mcg cakap toke suruh balik kol 5...ishhh kalau pukul 5 baik tak yah pegi terus kan...heheheh *muka merajuk wey* .. lepas tu je mysyg cakap dah nak balik..time tu pukul 2..yahooo dapat jugak pegi dengan mysyg aten tu..sebenarnye rindu nak jumpe dia..rindu sangat sangat walaupun baru semalam jumpe..hehehheh..alhamdulillah perasaan rindu tu tak pernah lagi hilang..

lebih kurang dalam pukol 3 lebih jugak kteowg pegi rumah kenduri tu..ni semua salah aten jugak..ye la bersiap berejam..hahahha..ok aten pegi c2 dengan kereta tapi takot nak pegi terus rumah kenduri tu dengan kereta so aten cakap kat mysyg nak tinggal kereta tu kat rumah member dye sorg lago (teku) .. lepas tu mysyg ambik aten dengan moto pegi rumah kenduri tu..yeyyyyy dapat naik moto dengan mysyg... merempit bersama !!! *dekat je pn merempit pn*..time sampai kat rumah kenduri tu malu siot..tak tahu la..tapi muka cover wey..hahahha...buat macam takde org langsung...lagi malu bile semua org pandang kteowg .. heheheh...tengah makan tu ade ke pulak org tanya mysyg aten bile giliran kteowg plak...hahahha..awal lagi makcik..simpan duit banyak banyak dulu..hehheh


lepas makan semua tu .aten pegi la jumpe pengantin kan..heheh..bagi present..hehehehhe..nanti org bagi present kat aten plak..yahoooo... *terexcited lebih*..hahahhaha... ok pengantin tengah bergambar plak..huhuh..terpaksa la tunggu kejap..ok dah salam semua ape tu dengan pengantin ..tetibe si pengantin plak tanye bile plak giliran aten dengan mysyg tu..hehehhe..insyallah kak..ad jodoh panjang umur smpai la kad tu kat akak..jnji akak datang..wah !!! hehehhe..ok lepas balik pegi jalan jalan dengan mysyg...hepy sangat sangat...gurau gurau..thanks sayang buat bie bahagia..alhamdulillah semiga bahagia ni jadi milik kita sampai akhir hayat...


thanks jugak kat kudin sebab tiap kali jumpe aten dengan mysyg tu mulut dia tak pernah cakap lain..yang dia cakap. "aku suke tengok pasangan bahagia ni.cepat2 kawin neh " heheheh..amin...  thanks..tu doa tau..

NOTA HATI : my syg cakap tengah kumpul duit..sebab satu hari nanti dye nak aten jadi yang halal buat dia..alhamdulillah...semoga jadi kenyataan impian kita tu sayang.. " syg, thanks untuk segala galanye...bie sangat bahagia .. alhamdulillah..takde ape yang bie nak cakap selain dr bie sayang syg sampai akhir hayat bie, bie tak pernah menyesal kenal syg.. syukur tuhan temukan kita.. bie harap syg jadi yang halal buat bie.amin "

Terima Kasih Sudi Singgah Blog Bicara Hati Aten

2 comments:

anis suryanie said...

skang g kenduri kwn2, esok2 kwn2 g kenduri aten pulak.. insyaAllah kalau jodoh xkemana kan? hehehe :)

Aten said...

hehehe..amin..thanks anis..hope mcm tu la kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Cik Rose Cute