Jul 6, 2013

suprise dari ensyg yang tak berape nak menjadi..



yahooo !!! tadi dapat cadbury dr ensyg..pandai betol dia tu kan.tadi dah nak turun dah pn kat PKT tu lepas tu ensyg panggil..

syg : jom tengok coklat..
aten : hmm ok...
syg : ambik la kalau bie nak..abg bayar..
aten : bia la dulu ..lengkali la..heheheh..
syg : rugi kalau taknak..
aten : *pikir2..
syg : taknak bia abg la ambik..abg terasa nak makan coklat la..
aten : senyap..hehehe

lepas bayar ape semua tu kteowg pn pegi beli barang lain pulak..time nak balik tu sampai kat rumah..

syg : nah coklat ni utk bie sebenarnye..
aten : eh kan tadi abg cakap abg nak makan..
syg : tak la..saje je tu..tak nak syg tahu..
aten : tahu ap ??
syg : abg nak buat suprise..heheheh..tapi suprise ni mcm bie dah tahu la..
aten : memang dah tahu pn..heheheh..

thanks syg..sye tahu awk bukan nye suke sangat coklat ni kan..hahahaha,, syg pulak nak makan coklat ni tau..nak simpan dalam peti dulu.. teringat time sekolah dulu..boleh cakap tiap2 minggu dia bagi aten coklat..lepas tu kulit coklat tu aten simpan bawah plastik meja kat sekolah..jadi pembakar semangat..hahahah ..mengada betol kan..ok la..thanks tau syg...muah sekali lagi...

Terima Kasih Sudi Singgah Blog Bicara Hati Aten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Cik Rose Cute