Apr 15, 2013

i miss him so much



hellow semua..ish malam-malam bute baru la terasa nak hapdet belog kan..aten-aten..tetibe pulak rasa rindu kat belog kesayangan aten ni..anyway aten bosan ni..tetibe jadik loss tak tahu nak hapdet ape..hmm..sebenarnye kan..hmmm..sebenarnye....kn sebenarnye..ish banyak songeh pulak minah ni..sebenarnye aten rindu sangat sangat sangat sangat kat budak gemok sorang tu..hehhehhe..sape lagi kalau bukan abg syg tu..hahahaha..mengedik pulak aten ni kan..meluat ?? kalau meluat tak payah baca bukan susah pn..heheheheh...just kidding ok..jangan nak terasa sangat...btw,seminggu lebih jugak la kteowg gado...sebab tu bile dah ok balik tetibe jadi rindu gile bile kat abg tu..bile ntah dapat jumpa pulak..dah lama kot rasa nye tak jumpe dia..macam mana la sekarang ni dia tu..mesti makin bulat kan..wahhh !!! hati senang nampak..

abg,hmmm....kite suke sangat gado kan.,ape la..dah nak kawin pn gado tak habis2..masing masing nak tunjuk ego..tapi dalam hati masing masing rindu..arghhh..menyampah kan..kite gado pn sebab budak tu jugak kan..seriouslly bie jadi benci sangat sangat kat dia tahu x !! jadi menyampah..nak tengok muke pn jadi tak hingin..abg..maaf bie neh sebab selalu buat abg terasa.thanks jugak abg ada saat bie jatuh saat bie sakit..bie mintak ape abg kasi..bie demam abg pn mengatal nak demam jugak..ingat lagi time dulu2..time tu bie demam teruk..bie rindu sangat sangat kat abg..bie sanggup bawak moto pegi kat kg abg sebab nak jumpe abg..abg tak boleh datang umah bie sebab ada hal n bie nekad nak jumpa abg..bie bawak moto sampai je kg abg bie duduk n abg sampai..heheheh..abg risau sebab muka bie pucat kn..tp x ap janji boelh jumpa buahati sorang ni..heheheheh,yang tak tahan nye 2 hari lepas tu abg pulak demam..hehehehhe..kesian..berjangkit..kalau bie selseme je abg 2 hari lepas tu abg mesti selseme jugak kn..heheheheh..sweet pulak rasa...

abang, rindu sangat sangat dulu2.. mandi hujan sma2..sanggup redah ribut..rindu nak mcm tu lagi..btw,kalau abg terbuka la belog bie ni bie nak abg tahu bie sayang abg sampai hujung nyawa bie..insyallah...tak sabar nak tunggu abg jadi yang halal buat bie...amin..

Terima Kasih Sudi Singgah Blog Bicara Hati Aten

1 comments:

miss fifi said...

banyak pengalaman manis, tu yang rindu tu :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Cik Rose Cute