Jul 2, 2012

setiap pertemuan akan terjadinye perpisahan

Greeting Text
tetibe je malam ni terase rindu sangat-sangat kt dk-2 kelas DNS2A..rindu..selama perkenalan kite banyak yang kite lalui same-same kan..betol cakap orang setiap pertemuan pasti akan ade perpisahan..suke duka kite lalui same-same..gado..mcm-mcm...kite dh macam adik beradik kan..yup...memang berat untuk atin lupekan saat kite same-same..blaja same-same..ponteng same-2..heheheh..rindu sangat-2 ngn semua tu...agal-2 bile la plak kan kite boley jumpe lagi...atin harap korang x kan lupekan atin k...atin sayang korang sangat2..sumpah...atin x kan lupe semua kenangan kite...


cloud 9..selamaye tetap dihati...

tiap-2 hari ni la keje kteowg..snap gambar x habis2..


snap lagi...

yang pasti semua gadis-gadis DNS 2A tetap dihati sampai bile-2...

<
mesti atin akna rindu budak ni sangat-2..hehehhe

dye ni lagi sorang..dh la tinggi dr aku..kalau snap gambr ngn ko mmg jelas nampak aku pendek kan..

aku rindu ko zati...

ok la..asenye stakat ni la dulu atin nak cite pasal dyeorang ni..lengkali atin cite lagi k...atin sayang korang semua...rindu sangat-sangat..tp TERPAKSA...


coretan dari,
atin










Terima Kasih Sudi Singgah Blog Bicara Hati Aten

2 comments:

Nurul Husna Mohd Hassan said...

rindunya zaman blaja :'(

atien said...

hehehhe..btol tu nurul..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Cik Rose Cute