Dec 10, 2012

bestnye dapat adik baru kan..

assalamualaikum..
selamat malam semua...

ha tengok tak tajuk entry aten kali ni..pelik je kn..aten dapat adik baru ke ?? ok cop jangan tanya..tak suke..ops bukan tak suka dapat adik tapi ye la aten memang nak adik tapi mama cakap dah cukup dah/.hahahahah..melepas..tapi hari tu mak member aten dah bersalin tau..dye dapat adik laki..best kan..nama dye kalau tak silap..ok dah lupa..heheheh..ok la malas sebenarnye nak menaip so korang tengok gambar je la k..

before sampai rumah tehah ambik gambr la dulu kan..

sesuai tak lagi agak-agak korang ek..hihihih..

disebalik senyuman tersimpan seribu duka..ops...

tetap tersenyum walaupun dalam hati sedih..*takde motif

eh eh yang belakang tu ...

ok la setakat tu je kot..lagipun gambar ni aten ambik dalam fb member aten..tadi aten ambik gambar tak guna enset aten..ok babai..good night..

NOTA HATI : ALLAH mengetahui yang mana yang buruk mana yang baik..sebab tu ALLAH turunkan ujian untuk ummat nye..dye nak ummatnye sentiasa ingtkan dye walaupun dalam keadaan susah dan senang..


Terima Kasih Sudi Singgah Blog Bicara Hati Aten

3 comments:

a r i l said...

huhu..teringin nk adik ke?

Aten said...

@a r i l

of course teringin sangat-2..hehehhehe

Lyeen De Syifa said...

ujian buat kita lagi kuat, tabah..:D
senyum n cool ok..:)

p/s: mata awk cntik..mcm wawa pelakon hindi..:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Cik Rose Cute