May 29, 2013

lama tak pegi,tapi sekali pegi..perghhhhhh...

assalamualaikum ..

 selamat petang semua..sebenarnye benda ni dah lama nak cite tapi tiap kali bukak laptop mood nak menaip pulak hilang so on9 je la keje,,,sambil bw blog lain..pemalas betol kan aten ni..heheheh..ok jap nak tanya sape kat sini puasa hari ni ?? angkat tangan jap... huhu mesti ramai yang puasa kan termasuk la aten,.,yela puasa ganti la..tu la dulu malas nak ganti awal awal..*pemalas lagi.. hihihi..ape nak jadi la... ok sebenarnye hari ni bukan nak cite pasal puasa ke ape tau...hari ni nak cite pasal ................................ muzium..hehehhe..macam takde benda lain nak cite kan,,,ok yang tak nak baca boleh dipersilakn keluar !! *emo seketika...suke hati korang la rasa nak baca korang baca aten tak paksa.. :)

ha macam ni kisah nye, isnin hari tu ayah nak bawak kereta dye masuk bengkel sebab ape ntah ..so ayah cakap la mungkin sehari suntuk kete tu dk bengkel..ha memang sehari suntuk..nasib baik la ayah rancang bawak dua kete..ops bukan ayah bawak dua dua tau..sebuah lagi aten bawak yang kete ayah tu ayah la bawak kan..hehehhe...sebab nye lepas ayah hantar kete dye masuk bengkel kteowg boleh la pegi jalan-2..*muka excited,padahal kat bandar tengganu je pn...huhuh... cuak jugak la aten nak bawak kete masuk bandar..yela first time katekan..huhuhuh...ok lepas ayah hantar kete dye masuk bengkel kteowg pn pegi la jalan jalan..nak tahu kat mana kteowg pegi, muzium la..tadi kan dah cakap..heheheh..

ops lupa nak cakap kete ayah masuk bengkel pasal ape ntah.,. heheh..tak cakap pn tak ape kan..tapi masa sampai kat muzium tu ingtkan takde org tau...hmmm..sangat sangat sadis wey...ramai gile,..memang tak syok nak jalan jalan..mase aten sampai tu ade rombongan budak sekolah mane ntah pn tak tahu..rasanye budak KL kot...eeee..ramai wey...satu sekolah pn tak tahu..hahahahah...mule2 excited gile nak masuk ye la dah lama kot tak pegi c2,,tup tup ramai...hmmm...tak sukeeeeeee !!! ok la korang tengok gambar je la ye...
en3 bergambar pulak...


muka excited sebelum rombongan cek kiah tu sampai..huhuh




abaikan muka aten yg sedikit kebengonggan disitu..heheheh








ayah cakap ular ular kat atas ni semua ular betol dyeowg awetkan..seram....

ok la tu je kot nak tunjuk..lengkli aten tunjuk lagi tau...teringin nak datang sini dengan mysyg bucuk2 tu..hehehhe...ok lepas je pegi muzium kteowg pegi solat lepas tu bayar kete ayah..end balik !!!!!

babai...



Terima Kasih Sudi Singgah Blog Bicara Hati Aten

3 comments:

Farah Waheda Wahid said...

wah seronoknya dia... *_^

Aten said...

@Farah Waheda Wahid seronok ..hehehhe tapi hilang seronok bile org ramai sangat..huhuh

anis suryanie said...

anis pernah pergi muzium ni! tapi itu 13 tahun yang lepas.. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Cik Rose Cute