Mar 25, 2012

air..ohhh...air

agak tension la bile aku cite kt blog ni panjang2 tibe2 terpadam...argghhhhhh !!!!!!...ape la nasib pelajar psis ni...sebenar ny macam ni...pagi tadi aku ngn  slamber ny bangun tido pegi tandas...opsss...pembetulan...bukan pagi..tengah hari..huhuhuh...dengan slamber ny pegi tandas nk gosok gg la konon ny,,tup-2..mmbr aku cakap weh atin air xde la...argghhhhh...sakit hati lagi...mane x ny..x boley k klau warden cakap awal2 air xde..ni x..APBT^^...sabar je la...lepas tu ade plak member aku ni cakap blok b1 air ade lagiii...ngn jaya ny kteowg pegi serang b1 ramai2..ok disebab kan skali mandi ramai2 so air pn makin kurang makin kurang...adoiyaaa...mcm mne ni....

dengan mke sedih ny blik bilik smula...huhuhu..pk punye pk..ok klai ni mmg kite kne buad jahat la..hahahahah...bukan slalu pn kan buad jahat ni..korung nk thu ape ???? kteowg pk nk bukak pili bomba..hahahah...sekarang x pk pape dh..yang pk ny kteowg nk mandi...ok sorang2 ngn mke excited ny tarik wayar pili yang berat tu samapi la kt blik air....ok mase untuk bukak air...yahoo !!!!!! air ade iar ade...masing2 beratur nk ambik air sorang satu baldi pn dh cukup la kan...beratur punya beratr...mcm plarian pn ade aku tengok..hahahah...nasib...x sampai satu baldi...air dh xde....:(...sampak x muke kteowg ni sedih nampak x....hahahahah...sekarang beu terpk kan..time ad air mandi mcm x ingat dunia...membazir je koje ny...tu bru tuhan nk uji ckit..dh melenting..adoiiyaaaa....

akhir nya.....surau jugk la yang jadi mangsa kteowg...dengan muke x malu ny trun pegi surau...ish9....anak dara ape la mase ni bru nk mandi..memeng terbaik la kan..hahahahah..mcm r x biase buad....= = = x tahu la kenape 2 3 hari ni aku betol2 xde mood..kadang2 tu aku pernah terpk nk brenti poli tp....tu mase depan aku..aku x nk kecewekan mama ngn ayah aku..tp aku x nk susahkan dyeowg...aku pn x thu dh nk cakap mcm mne sekarang ni..masalah tu la ni la....mama...i miss you....tp nasib baik la ad ADEQ EMY..dye buad aku gelak malam ni...thanks sayang...BFF.. = = = 

*Sebenarnya aku nk masukkan gambar adeq emy kt dalam ni..tp disebab kan tu la post aku tu terpadam..so lengkli la ye aku masukkan gmbr ko adeq emy...hahahah

工 ♥ ㄚ◯∪!
i love you more now...

Terima Kasih Sudi Singgah Blog Bicara Hati Aten

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Cik Rose Cute