Mar 3, 2012

mimpi lagi..:(

Sekarang aku nk tnye ckit..klau kite mimpi bnde yang kte x ske kebiasaan ny bnde tu akan jdi btol2 x?? tkt la plak ase ny..bukan ape..ok...sebenar ny smalam aku mimpi yg Mr. hubby aku tu tggl aku...yang aku pelik ny knp aku mimpi mcm tu ek...dh byk kli aku mimpi mcm tu...aku tkt jdi pape lps ni...aku x nk !!!!!!
plak tu lps aku bgn todow tdi aku bru sedar ade air mte kt mte aku...Ya allah ap maksud smua ni...mmg smua akan cakap mimipi tu mainan tidow..dn ad jugk mimpi ni akan btol2 terjdi...so,persoalan sekarang ni mimpi aku tu akan jdi knyataan k x...aku harap sanagt2 mimpi tu x kn jdi kenyataan...

ok,bangun je pagi tdi aku trus msj Mr. hubby tu...aku cakap kt dye janagan tgglkan aku..hahhahaha...jiwang jp pagi2 kan...ko ad??? lps tu hubby aku ni dh plik dh...dye dh syak dh yg aku ni msti ade mimpi pape ni klai pgi2 msj dye cakap mcm tu...ish...sayang ni mcm thu2 je kan...huhuhu...Mr. hubby aku ni cakap jangan mudh terpedaya ngn mimpi tu smua..mimipi mainan tidow je...dye janji ngn aku yg dye x kn tggl kan aku..huhuhuh....
thanks sayang...:) jiwang jp ngn Mr. hubby aku ni..

"ap yang terjadi mgkin ad hikmahnya..kita hanye merancan tuhan yg tentukan"
工 ♥ ㄚ◯∪!
Terima Kasih Sudi Singgah Blog Bicara Hati Aten

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Cik Rose Cute