Mar 18, 2012

K to the E to the L to the A to the K to the A to the R..

okey...hari ni aku x tahu nk cakap pasal ape..so kite sembang kosong dh la ye...bukan ape...malas la nk cite ni xde mood..huhuh..dh 2 hari aku gado ngn mr. hubby aku tu..eeee..leceh la...so disebabkan malas nk layan dye sangat aku pn buad la hal aku sndri...hal ape..ha...jom tengok gambar kt bawah ni..tp ni just main2 je..huhuhu..hadoiyaaa...x boleh nk paste la plak gambar ni..klau korunk nk thu gambar ape 6t2 la aku masukkan gambar tu..bukan ape pn..sebab aku x leh nk tidow smalam so aku pn buad la yang pasal jodoh kte ni..sekuat mne jodoh kite kt pasangan kite..tp aku x percye sangt pn bende2 mcm ni...tp nk hilang kan bosan kn..

okey yang pertama aku chek pasal "sehangat mana cinta kamo"..peratus dye 97%..perhhhh...banyak kn..memang btol pn..huhuh..macam thu2 je bnde ni....

satu lagi pasal "keserasian cinta kamu dengan sidia"..peratus pn sebanyak 97% jugk...hahahhaha...samapi gelak sorg2 kot aku main bende ni..x mo loa percye sangat bnde mcm ni kan..just untuk hiburkan hati suda...

bosan la plak tetibe je enset aku x bunyi langsung 2 3 hari ni..adoiyaaa....tu la nk gado sangat kn..kn dh menyesal...huhuhuhu...biasa la dh nme adat bercouple...acecece...ayat x leh blah kn...


工 ♥ ㄚ◯∪!
"i need you now"

Terima Kasih Sudi Singgah Blog Bicara Hati Aten

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Cik Rose Cute