Mar 7, 2012

..my anniversary..

3 hari dh x menconteng kt blog ksayangan aku ni...hihihihi...hari ni pn x thu nk conteng ape lagi...hari ni mood kurang baik ckit..wlaupn hati sakit tp malas nk pk sangat..biarkan je la..lagi bagus...hati aku aku kne sndri yg pujuk..hahhahah...gurau je la....ok..pagi ni kls kol 8 sampai 9..lps tu kol 11 smpai 1...adoiyaaa....knp la jauh sangat jarak dye ni....malas la nk pegi...nk tidow je ase ny...tp x boley aku ad tanggungjawab....kadang2 tu tension jugak aku blaja ni...pernah aku terfkir yang aku dh putus ase sgt2 dh nk blaja ni....aku lth ngn smua ni....dh la malas dh kau nk pk ngn smua ni....makin tension aku ad la....

cite pasal smalam la kn lagi best...tp ni untuk qila....hepy befday 2 u sayang...moge panjang umo dn dimurahkan rezeki slalu....best x mandi air tepung ngn softlan smalam..hahahhaah...klau nk thu air softlan tu dh 2 hari kteowg simpan tau...hahahahha...biar power ckit bau dye lagi syok kan.....kesian kt qila kan...hahahahha....sblm terlupe padan mke kt adeq emy yg termasuk skali kne simbah air tu....hihihihi....

8/3/12....cukup 3 taun 7 bulan aku ngn Mr. hubby aku..hihihihih...atototototototo....( no copy paste..ni ayat aku..hahahha trase k??? just kidding..)skejap je kan sayang...bersyukur sgt2 tuhan kekalkan hbungan kite ni....wlaupn mcm2 dugaan yang kite lalui sme2 ade ynag nk hancurkan hbungan kite  tp kite ttp mcm dlu lagi kan....wlaupn kite sme2 kras kpala...prangai pn gila2..mcm2 la...bhagia sgt2 skrg hope smua ni kekal smpai bile2 kan....rindu sgt2 kt Mr. hubby aku ni..knp la parasaan rindu ni slalu buad aku jadi nk nangis..nk2 mse nk tidow...lambat ny boley balaik tggnu...klau boley blik lps ni dh x mo mri2 dh...huhuhu...tp boley k ??? tu persoalanny...dh la...nk pegi klas plak ni...bye2..

" i need you now"
Papa 工 ♥ ㄚ◯∪!

Terima Kasih Sudi Singgah Blog Bicara Hati Aten

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Cik Rose Cute