Mar 12, 2012

awesome ^^

jyeahhh...hari ni memeng awesome gle la...nk thu x sbb ape..hahahha..sebab hari ni smua klas cancel...kite ape lagi...tarik la smula slimut tu..huhuh..tidow je kje kite sampai la mR. hubby kite call marah2 sbb x bangun lewat...ala sayang...bukan slalu..,.huhuhuhuhuh..pagi dh kne membebel ngn dye...atototototo...sweeetttt g2 kan bile kne marah..huhuhuh^^..

tengah2 syok tidow tu enset satu lagi bunyi...adoiyaaa...kacau la owg nk tidow ni..ok ingat kan mR. hubby aku upe2 ny kawan baik aku kt kg  msj cakap tehah kwan baik aku jugk msuk hospital kne operate...sebab apendik...ya allah terkejut x thu la aku..ingat kan dyeowg tipu aku...ok aku call la tehah tu..mak dye cakap dye baru c up operate...smoge cepad sembuh tau sayang...jangan lupe makan ubt...

nk thu x kite ngn mR. hubby kite skrg suke sangat berangan..huhuhu berangan pasal ape??? hahahah ape lai kan...heheheheh...gatal kn kite ngn mR .hubby kite ni...hihihi...bia la..x de kne mengene ngn korg kan...huhuhu..gurau je...x sabar dh nk blik nk jmpe mR. hubby aku ni wlaupn lambat lagi balik..nk buad cm mne blaja jauh ni la akibat ny...x pa..jnji kite ngn mR. hubby kte tu kuat...

"i love you more sayang.."
工 ♥ ㄚ◯∪!
Terima Kasih Sudi Singgah Blog Bicara Hati Aten

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Cik Rose Cute