Mar 8, 2012

baju wedding..huhuh

hai selamat malam...tetibe je kan nk update blog malam2 bute mcm ni..tu la..disebabkan bosan ni la kje aku...huhuhuhu...bukan sngaje kot...nk dijadikan cite mR.hubby aku tu tetibe je mcg aku tnye..."sayang kawin nanti nk pkai bju warna ape??"..huhuhuhu...dalam otak aku ni dh mcm2 pk knp plak tetibe je tnye aku pasal kawin ni...last2 aku pk alang2 dye dh tnyebaik aku search je kt dalam pak cik google tu kan..ok dh search...mak ai...mabuk kot tgk ganba ni smua..klau boley smua nk pkai nanti kawin....hahahah...gedik plak aku malam2 bute mcm ni tetibe cakap pasal kawin..hahaha..lantak aku la..ko ade???..ok ni gambr2 yg sempat aku search...






gle skejap aku tengok gambar ni smua...huhuhuh...ase mcm nk kawin je cepat2..huhuhuh...atotototo...gatal ny aku ni...hahahhah....jelez lettew...ni x termasuk cincin lagi ni...


ok la da malas nk layan mR.hubby aku tu..klau x layan sampai k pagi x abs2 cakap pasal smua ni...mate pn dh ngntok...so tugas aku skrg adalah tidow...babai..

Terima Kasih Sudi Singgah Blog Bicara Hati Aten

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Cik Rose Cute